Rotterdam,
09
mei
2017
|
13:50
Europe/Amsterdam

Men´s Best Friend in huidverzorging verovert Nederland

Cool type voor coole types - Bulldog huidverzorging voor mannen

Londen, mei 2017 – Mannen houden van eenvoud. Namelijk: eenvoudig effectief. Dit geldt ook – en vooral – als het gaat om huidverzorging. Het merk Bulldog vervult precies die behoefte. Deze huidverzorgingslijn, die speciaal voor mannen is ontwikkeld, scoort doordat hij eenvoudig te gebruiken is, natuurlijke ingrediënten bevat en overtuigend effectief is. Alle producten worden met grote zorg en integriteit geproduceerd. Vanaf eind mei neemt drogisterij Etos de Britse huidverzorgingslijn op in zijn assortiment. Een stap in de richting van nog beter verzorgde mannen in het land. En: een verdere stap in het succesverhaal van Bulldog.

Huidverzorging voor mannen
De Engelse hond de bulldog is niet het mooiste, noch het meest atletische wezen op aarde. Desondanks, of misschien juist daarom, is hij als een ‘beste vriend’ waar men op kan vertrouwen als het erop aankomt. Precies dit beschrijft de essentie van het merk Bulldog: ongecompliceerd, eenvoudig, eerlijk en met een onmiskenbaar Brits karakter. Bulldog ondersteunt mannen in hun dagelijkse verzorging, is speciaal voor hen ontwikkeld en helpt hen om zich goed te voelen.


De innerlijke waarden tellen
Wie voor Bulldog kiest, laat daarmee zien dat niet alleen een goed verzorgd uiterlijk belangrijk voor hem is. Voor hem tellen ook de innerlijke waarden. Bulldog is – net als zijn naamgenoot – eerlijk en handelt volgens het motto: Als we iets doen, dan doen we het goed. Daarom is de huidverzorgingslijn veganistisch en worden er uiteraard geen dierproeven uitgevoerd. Alle producten zijn vrij van kunstmatige kleurstoffen en synthetische geurstoffen. Ze bevatten daarnaast natuurlijke ingrediënten zoals aloë, camelina olie en groene thee.


Alles wat een man nodig heeft
Simpel en effectief – met de producten van Bulldog slaagt het verzorgende ochtendritueel zelfs als het snel moet. De Original Face Wash en Face Scrub zorgen voor een schone huid en bereiden de huid optimaal voor op de aansluitende verzorging met de Original of Sensitive Moisturiser. Wie zijn gezicht wil verzorgen na het scheren, gebruikt de Original of Sensitive After Shave Balm. Met Bulldog zal geen enkele man er meer als een ‘gerimpeld dier’ uitzien – maar kan hij gewoon cool zijn.


De volgende producten zijn vanaf week 22 – 2017 verkrijgbaar bij Etos*

  • Original Moisturiser 100 ml, adviesprijs: 9,99 €
  • Sensitive Moisturiser 100 ml, adviesprijs: 9,99 €
  • Original Face Wash 150 ml, adviesprijs: 6,99 €
  • Original Face Scrub 125 ml, adviesprijs 5,99 €
  • Original After Shave Balm 100 ml, adviesprijs: 8,99 €
  • Sensitive After Shave Balm 100 ml, adviesprijs: 8,99 €

*adviesprijs is de verantwoordelijkheid van het verkooppunt


Over Bulldog
Het idee voor Bulldog ontstond in 2005 toen oprichter Simon Duffy opmerkte dat er geen huidverzorging bestond die speciaal voor mannen ontwikkeld is die waarde hechten aan natuurlijke ingrediënten. In de winkelschappen lagen weliswaar producten die hij gebruikte, maar eigenlijk bevielen ze hem niet echt. Na twee jaar uitgebreid productonderzoek, -ontwerp en -ontwikkeling samen met zijn vriend en mede-oprichter Rhodri Ferrier, maakte het nieuwe merk Bulldog zijn debuut bij een vooraanstaande Britse retailer. De producten hebben sindsdien diverse prijzen gewonnen en zijn in veel landen verkrijgbaar. Sinds Bulldog in een kleine slaapkamer in West-Londen ontstond, hebben de oprichters veel bereikt. En wat Simon en Rhodri er destijds toe aangezet heeft, is vandaag de dag nog steeds dezelfde drijfveer van Bulldog.

Contactpersoon
photo:Kirsten van Wijk
Kirsten van Wijk
PR Consultant
+31(0)653159235
photo:Marjolein Traas
Marjolein Traas
PR Consultant
+31(0)102140593
Deel dit persbericht
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws