Rotterdam,
27
november
2015
|
20:51
Europe/Amsterdam

MissPublicity presenteert nieuwe huisstijl en online platform

Roze blijft opvallend detail voor Rotterdams PR bureau

Samenvatting

Tijdens haar jaarlijkse Pink Party op 27 november lanceerde het Rotterdamse Marketing & PR bureau MissPublicity haar nieuwe huisstijl. Het bureau werd bekend en herkend door haar opvallende en goed doorgevoerde roze huisstijl. Na ruim twaalf jaar werd het tijd voor een nieuwe look. Een uitstraling die past bij de ‘Miss’ die MissPublicity inmiddels geworden is. De huisstijl is gebaseerd op het nieuwe en eigentijdse logo, zwart-wit met een roze detail. Naast de huisstijl werd ook de vernieuwde website gepresenteerd.

Groei

De activiteiten van het in 2003 opgerichte Marketing en PR bureau MissPublicity hebben zich in de jaren dusdanig ontwikkeld, dat het tijd was voor een nieuwe uitstraling. Het bedrijf is gegroeid en inmiddels een gevestigde naam in de PR branche. Het diverse team met verschillende disciplines werkt voor mooie opdrachtgevers binnen de FMCG, Events en Hospitality branche. Naast Rotterdam is er een vestiging in Antwerpen en wordt begin 2016 een vestiging in Amsterdam geopend.

Forever pink

Roze was altijd het kenmerk van MissPublicity. En die afkomst verloochent het bureau niet, want de nieuwe huisstijl bevat nog steeds een kenmerkend roze detail, zij het nu in een fellere en vrouwelijker tint.

Clarissa Slingerland
Roze was altijd ons kenmerk en dat heeft ons ver gebracht. Destijds kozen we voor de kleur omdat het perfect aansloot bij de naam MissPublicity. Het maakte ons zichtbaar, sympathiek en onderscheidend in een tijd dat roze geen modekleur was. In ons vak zit hét meestal in de details, vandaar ook dat het nieuwe Pink nu een opvallend detail is
Clarissa Slingerland

Interactieve website

Voor het ontwerp van de nieuwe huisstijl schreef MissPublicity in januari 2015 een pitch uit, de keuze viel op Carnero Mediadesign. Deze samenwerking heeft gezorgd voor een mooie nieuwe uitstraling. De website werd ontwikkeld door Tag The Love, dat voor het bureau een online platform ontwikkelde waar storytelling en de social media activiteiten zichtbaar zijn. Het resultaat is een site die interactie met zowel vrienden en volgers vergemakkelijkt.

Clarissa Slingerland
Dit unieke platform zorgt ervoor dat we op een efficiënte manier content kunnen delen met ons publiek, maar ook de interactie aan kunnen gaan en hen mee kunnen nemen in ons verhaal. Daar waar het medialandschap razend snel ontwikkelt en content snel vervliegt, is oprechte betrokkenheid essentieel.
Clarissa Slingerland

Contactpersonen