22
februari
2019
|
13:56
Europe/Amsterdam

Floris van Bommel ontwerpt uniek sneakersnoepje voor Autodrop

In ludieke, landelijke winactie is een real-life versie van de sneaker te winnen

Samenvatting

Prettig gestoord, grappig, onweerstaanbaar en een beetje brutaal: Autodrop is al jarenlang het snoepmerk dat Nederland een beetje leuker maakt. En nu is dit verrassende merk ook nog eens een samenwerking aan gegaan met Nederlands meest eigenzinnige schoenenmaker, Floris van Bommel. Het resultaat? Een verrassend en smaakvol snoepje in de vorm van een sneaker. Deze sneakersnoepjes zitten vanaf eind februari tijdelijk als exclusief extraatje in alle doosjes Bosvruchtrode Cadillacs van Autodrop.

Winactie

Maar daarmee is het nog niet klaar. Floris van Bommel heeft namelijk niet alleen deze sneakersnoepjes ontworpen, maar ook een real-life versie: een exclusieve, limited edition Autodrop X Floris van Bommel sneaker met allerlei speelse verwijzingen naar de Bosvruchtrode Cadillacs. Tijdens de actieperiode maakt iedere fan van de Bosvruchtrode Cadillacs kans op een paar van die exclusieve sneakers. In 100 doosjes Bosvruchtrode Cadillacs zit namelijk een rubberen versie van het sneakersnoepje. Vind je deze? Dan win je zo’n exclusief paar Autodrop X Floris van Bommel sneakers.

Out-of-the-box

Janna van Dorst, Product Manager Autodrop, is opgetogen: ‘Autodrop staat voor een vrolijk leven. YOLO (red: You Only Live Once) is hierbij het belangrijkste motto. Wij wilden als Brabants familiebedrijf graag eens samenwerken met Floris, eveneens telg uit een Brabants familiebedrijf en iemand die net als wij graag buiten de lijntjes kleurt. Geheel in de stijl van de beide merken verwachtten we dat de samenwerking een verrassende, vrolijke toestand zou worden. En gelukkig is dat helemaal goed gekomen.’ Floris van Bommel vult aan: ‘Soms moet je out-of-the-box durven denken. En volgens mij is dat met het ontwikkelen van deze sneaker heel goed gelukt!’

Stijlvol en verrassend

Dat de Autodrop X Floris van Bommel sneakers collectors’ items worden is vrijwel zeker. De sneaker is niet alleen highly fashionable maar heeft bovendien allerlei features die rechtstreeks verwijzen naar de Bosvruchtrode Cadillacs van Autodrop. Zo is de voorzijde van de zool knalroze en ziet hij eruit als zacht snoep, net als het Floris van Bommel logo met de Bosvruchtrode Cadillac erboven. Ook achterop de hiel is deze luxe Amerikaanse slee terug te vinden, vanzelfsprekend in dezelfde kleur. Wat dat oplevert is een stijlvolle, functionele sneaker die er tegelijk speels en verrassend uitziet. De sneakers zijn zowel voor mannen als vrouwen en zijn niet in de winkel te koop.

Over de win-actie

Vanaf eind februari 2019 zitten er in ieder doosje Bosvruchtrode Cadillacs tijdelijk enkele roze snoepjes in de vorm van de sneaker. Maximaal 100 gelukkigen vinden in hun doosje ook een rubberen versie van de sneaker. Deze rubberen sneaker geeft hen het recht op een paar Autodrop X Floris van Bommel sneakers, helemaal gratis. Om hun prijs in ontvangst te nemen hoeven zij uitsluitend de code op de rubberen sneaker in te voeren op de Autodrop website. Daarna krijgen ze hun exclusieve sneakers thuisgestuurd.

Boilerplate

Overige informatie over Autodrop

Website : www.autodrop.nl

Facebook : www.facebook.com/autodrop

Instagram : www.instagram.com/autodropnl

 

Persinformatie

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie of meer informatie over Autodrop neem je contact op met Kim Aimée van Hardeveld via kim@misspublicity.nl of bel 010 214 0593. Ook kun je een kijkje nemen in de speciaal voor deze klant ingerichte pressroom via onze website www.misspublicity.nl. Buiten kantooruren bel je met 06 330 38 660.