Amsterdam,
21
maart
2019
|
16:35
Europe/Amsterdam

Debuut Horeca zoekt uitgesproken karakters

Horecagroep vraagt om versterking in uitgebreide en originele campagne

Samenvatting

Debuut Horeca breidt in rap tempo uit. En bij groei horen de juiste mensen met kennis van het vak. Als het aan Debuut Horeca ligt, mogen die vakmensen best een uitgesproken en typisch karakter hebben. Dus gaat het bedrijf met een originele campagne op zoek naar versterking voor hun 'imperfect-perfecte team'.

Karakteristieke recruitmentcampagne
Debuut zoekt goede en leuke collega's om hun horecateam te versterken. Maar om clichés als ‘horecatoppers en -tijgers’ te omzeilen, wil het bedrijf mensen aanspreken op een directe manier waar zij zichzelf (of één van hun vrienden) in kunnen herkennen. Debuut zoekt vooral naar opvallende types die door hun kenmerkende trekken niet direct in het perfecte plaatje lijken te passen. Elk horecateam heeft namelijk wel een aantal typische karakters rondlopen. Denk aan een perfectionist, een lomperd of een regelrechte vakidioot van een chef. Om de juiste mensen te werken, laat Debuut deze karakters zien in een reeks miniverhalen op social media, op posters, in restaurants en in vakbladen. Kandidaten of vrienden kunnen alle karakters on- en offline delen via bijvoorbeeld WhatsApp of ansichtkaarten. De campagne is tot stand gekomen met samenwerking met de Reclamestal uit Amersfoort. De campagne wordt de komende tijd breed uitgezet op vooral online media en in de vakbladen.

Uitgesproken types
In de horeca lopen heel wat karakters rond, met een hart voor het vak. Zoals 'de lomperd': een ijverige en hard werkende kracht die helaas nog wel eens wat vallen. Maar met een awkward glimlach weet hij/zij zich er altijd wel uit te redden. 'De perfectionist' houdt van orde, netheid en regelmaat. Hij of zij is nooit te laat en levert altijd goed werk af.

‘Genieten’ is het woord van 'de vakidioot'. Deze vrije geest is niet op z'n mondje gevallen en is in alles wat hij doet een echte artiest. Een tikkeltje naïef? Dat beschrijft 'de newbie'. De onschuld druipt er van af, maar de nieuweling wil graag leren en is niet bang om de wereld te ontdekken. De charmeur en grappenmaker, oftewel 'de fooiboy', kent weinig schaamte en neemt graag het voortouw. Achter de bar vind je 'de show pony': dol op feestjes en een dozijn partytricks om achter de bar de show te stelen. Samen met 'de gangmaker' die een nieuwe betekenis geeft aan het woord ‘plezier’. Maar pas op voor 'de fanatiekeling' die de boel scherp in de gaten houdt en elk probleem wil oplossen.

Debuut zoekt jou
Debuut Horeca is op zoek naar afwassers, assistent-bedrijfsleiders, barmedewerkers, barista’s, bedrijfsleiders, chefs, souschefs, floormanagers, manusjes, medewerkers bediening, medewerkers keuken, nachtwakers, schoonmakers en ondersteuning voor het hoofdkantoor en meer. Kom jij dit imperfect-perfecte team versterken? Bekijk alle vacatures en types op: www.vacaturesindehoreca.nl

Over Debuut Horeca
Debuut Horeca is een organisatie die hoogkwalitatieve, onderscheidende horeca beheert en ontwikkelt in Nederland. Met nu nog 32 locaties, 18 formules, 3 miljoen gasten en een omzet in 2018 van 52 miljoen is Debuut Horeca een belangrijke speler in de horecawereld.

De verrassende horecaconcepten van Debuut Horeca bevinden zich op bijzondere locaties door heel Nederland en vele zijn ware begrippen waaronder Popocatepetl The Mexican, Beers & Barrels, De Vooruitgang, Breakaway, STAN&CO en Belgian Beer Café Olivier. Debuut Horeca heeft als doel om toonaangevend te zijn in gastvrijheid door veelzijdige en spraakmakende horecaconcepten neer te zetten.

Boilerplate