09
november
2017
|
14:38
Europe/Amsterdam

21e eeuws mode-icoon CHIARA FERRAGNI ontwerpt flessen voor evian Limited Edition

ZUIVERE ICONEN.
Levenslustig, jeugdig design.
Een speels modegevoel om de live young state of mind te belichamen.

evian® en Chiara Ferragni hebben hun krachten gebundeld en samen een nieuwe iconische evian® Limited Edition collectie flessen gecreëerd. Tien jaar geleden werkte evian® voor het eerst samen met een modeontwerper, toen met Christian Lacroix. 2017 is het begin van een nieuw tijdperk voor de inmiddels iconische serie evian® Limited Edition. De nieuwste collectie heeft een verfrissende look, dankzij de speelse aanpak van Chiara Ferragni.

In haar ontwerpen voor de evian® Limited Edition heeft Chiara het motief verwerkt waarmee zij bekendheid verwierf met haar eigen label CHIARA FERRAGNI. Ze heeft vier exclusieve iconen toegevoegd, geïnspireerd op het verhaal van evian®: bergen die de Franse Alpen voorstellen met sterren aan de top, een hart gekruist met een fles, een ster in het water en een druppel zuiver natuurlijk mineraalwater. Haar ruimdenkende, jeugdige ontwerpen belichamen de iconische evian® live young state of mind en ademen haar speelse modegevoel.

Chiara Ferragni: “Ik vind het erg leuk om met de evian® familie dit nieuwe avontuur aan te gaan. Ik houd ervan iets te creëren dat totaal anders is dan wat ik normaal maak met mijn merk, door er nieuwe elementen aan toe te voegen”

"evian® is een speels en chic merk dat alles uit het leven wil halen. Waarden waarvoor Chiara Ferragni in onze ogen ook staat. We houden van Chiara’s frisse en speelse aanpak. Het was vanaf het begin duidelijk dat beide merken de live-youngspirit deelden”, zegt Veronique Penchienati.
 

Extra ‘limited’ touch
Naast de samenwerking met Chiara Ferragni, heeft evian® de Nederlandse ontwerper Bas Verdonk gevraagd om speciaal voor de lancering in Nederland 18 flessen te decoreren met kristallen stenen van Swarovski en diamanten. Deze uiterst gelimiteerde oplage van de Limited Edition zal op 12 december gepresenteerd worden in de Bijenkorf Amsterdam. Middels het invullen van de voucher die bij aankoop van de Limited edition wordt verstrekt maakt men kans op een van deze exclusieve flessen.

De evian® x CHIARA FERRAGNI Limited Edition komt op de Nederlandse markt in glazen flessen (75 cl) en zullen vanaf eind november 2017 verkrijgbaar zijn bij de Bijenkorf & de exclusieve chefs-room van Restaurant Bougainville, in boutiquehotel TwentySeven, Amsterdam. Adviesverkoopprijs € 4,95.

Over evian®
evian® natuurlijk mineraalwater is afkomstig uit het hart van de Franse Alpen, een uniek geologisch gebied in de wereld. Gedurende meer dan 15 jaar baant het water zich een weg door de rotsen en op die reis werd het verrijkt met karakteristieke mineralen. evian® zet zich al meer dan 20 jaar in om de natuur in de omgeving van de bron te beschermen om de uitzonderlijke kwaliteit van evian® natuurlijk mineraalwater te bewaren. evian® natuurlijk mineraalwater is van nature zuiver en evenwichtig en voldoet perfect aan de hydratatiebehoeften van iedereen, de hele dag door.

Het merk heeft altijd een pioniersgeest gehad en is de belichaming van haar iconische live young state of mind: een enthousiasme om de wonderen van deze wereld te ontdekken en onze ogen te openen voor nieuwe en inspirerende ervaringen met het vermogen zich te verwonderen als een kind.

Sinds 2007 creëerde evian® jaarlijks een Limited Edition fles samen met ’s werelds meest prestigieuze ontwerpers, onder wie Paul Smith, Jean-Paul Gaultier, Issey Miyake en Kenzo. In elke samenwerking worden zuiverheid en speelsheid feestelijk samen gebracht– een herinterpretatie van de evian® spirit in kunst en design.
 

Over Chiara Ferragni
Chiara Ferragni is een wereldberoemd Italiaans mode-icoon en ondernemer. Chiara’s carrière startte in 2009 toen ze haar persoonlijke stijlblog lanceerde, The Blonde Salad. Met haar sterke personal branding via social media groeide haar invloed in het digitale domein en kreeg ze een enorme hoeveelheid volgers; alleen al op Instagram heeft ze er nu meer dan 10 miljoen.

Chiara heeft samengewerkt met verschillende modemerken en stond op de cover van de meest prestigieuze modemagazines van de wereld, inclusief Vogue, Vanity Fair en InStyle. Ze stond in 2015 op de lijst van Forbes met de 30 invloedrijkste mensen onder de 30 en ze wordt zonder twijfel erkend als een van de invloedrijkste persoonlijkheden in de mode-industrie.
 

Over Bas Verdonk
Ontwerper, goudsmid en stylist Bas Verdonk begon in 2014, na een carrière van bijna 20 jaar als goudsmid, zijn reis als ontwerper. Hij besloot op dat moment om zijn droom om te creëren na te jagen en stapte in de wereld van de entertainment en mode industrie. Het werd een groot succes en het label Bas Verdonk Jewels werd een feit. De Nederlandse ontwerper is bekend om zijn bijzondere creaties voor onder andere de Fashion Week en The Voice of Holland. Zijn sieraden zijn gezien op diverse covers van magazines en daarnaast heeft hij een permanente tentoonstelling in de luxe conceptstore X BANK Amsterdam.