Rotterdam,
05
februari
2024
|
10:42
Europe/Amsterdam

Hallmark lanceert unieke hamstercollectie in samenwerking met Albert Heijn België

Limited edition hamsterkaarten vanaf februari verkrijgbaar

Samenvatting

De iconische hamsters van Albert Heijn zijn al meer dan 20 jaar onlosmakelijk verbonden met de supermarkt. In samenwerking met Hallmark is het assortiment van hamster producten nu uitgebreid met unieke kaarten. De allereerste hamsterkaarten zijn vanaf 5 februari verkrijgbaar bij de zelfscankassa’s van Albert Heijn. Jan-Willem Koch, CEO bij Hallmark: “De jarenlange samenwerking tussen Hallmark en Albert Heijn wordt bekroond met deze prachtige customized collectie. We hebben een mooie manier gevonden om de vrolijke ambassadeurs van Albert Heijn tot hun recht te laten komen voor diverse verzendmomenten.”

Hamsterkaarten zijn echte collector's items
Met het geven of sturen van een persoonlijk kaartje kun je iemand écht raken. In de hamstercollectie zijn kaarten te vinden voor allerlei momenten, zoals verjaardagen, felicitaties, bedankjes, beterschap, liefde en succes. Speciaal voor Valentijnsdag zijn er bovendien 3 unieke designs ontworpen om een geliefde of speciaal persoon mee te verrassen. De vrolijke ambassadeurs van Albert Heijn staan centraal op alle kaarten in deze exclusieve collectie. Zo zijn er hamsters met een bosje bloemen om iemand te bedanken of met een klavertje voor een extra beetje geluk. De ontwerpen zijn net als de hamsters vrolijk, kleurrijk en een tikje humoristisch. “Het is een kunst om de karakteristieke uitstraling van de hamsters, die normaal gesproken altijd fotografisch afgebeeld worden, in een illustratie te vangen. Onze designer is daar erg goed in geslaagd” aldus Koch. In de loop der jaren heeft Albert Heijn een schare trouwe ‘hamsterfans’ opgebouwd. De verwachting is dan ook dat de hamsterkaarten echte collector’s items worden. 

De hamsterkaarten zijn vanaf 5 februari te koop voor € 0,99 per stuk en in een beperkte oplage verkrijgbaar in ruim 1100 Albert Heijn winkels. Op = op. Een overzicht van de collectie tref je op https://nl.hallmark.be/over-hallmark-cards/persberichten/hamstercollectie-in-samenwerking-met-albert-heijn/ 

Over Hallmark
Hallmark is in 1910 opgericht in Amerika door Joyce C. Hall. De destijds 18-jarige Joyce was ervan overtuigd dat mensen een diepgeworteld verlangen hebben naar echte sociale contacten. De wenskaart is het ideale middel om daar invulling aan te geven. Die boodschap bracht hij over op drogisterijen en cadeauwinkels en daarmee verkocht hij in rap tempo zijn schoenendozen vol wenskaarten. Nu, ruim 100 jaar verder helpen we mensen nog steeds bij het versterken van waardevolle relaties, en is Hallmark een internationaal merk. Van wenskaarten tot cadeauartikelen; Hallmark is vertegenwoordigd in meer dan 100 landen en in ruim 30 talen. Televisiezenders in de USA en het eigen crea merk Crayola maken van Hallmark een iconisch bedrijf dat zich focust op de toekomst en het maken van echt contact.