Rotterdam,
28
februari
2022
|
16:24
Europe/Amsterdam

MissPublicity zet Hallmark op de kaart in 2022

Hallmark ziet in MissPublicity de perfecte match

Samenvatting

MissPublicity gaat aan de slag met een PR campagne voor Hallmark, het internationaal gevestigde wenskaarten- en cadeau merk. Hallmark versterkt waardevolle relaties door jou te inspireren je hart te laten spreken, iedere dag opnieuw. Traditioneel sturen we een kaartje als we iets te vieren hebben. Of als we iemand beterschap willen wensen. Of als we medeleven willen tonen. Maar er  zijn zoveel meer momenten die om een kaartje vragen. Hallmark startte vorig jaar vanuit deze gedachte met een nieuw campagne concept "Liefde voor het moment". Aan MissPublicity de eer om dit te verwerkelijken door middel van een PR campagne in 2022.

Bureaukeuze
Na een succesvolle pitch ronde is de keuze gevallen op Marketing & PR bureau MissPublicity. Met dit bureau gaat Hallmark in ieder geval een jaar aan de slag om optimale PR resultaten te behalen. “Opgestroopte zijden hemdsmouwen, altijd en overal, we want to tell your story. Dit gecombineerd met een dosis Rotterdamse nuchterheid zien wij als de perfecte match voor Hallmark. We kijken er enorm naar uit om samen met MissPublicity waardevolle relaties te versterken en meer liefdevolle momenten de aandacht te geven die ze verdienen.”, aldus Jan Willem Koch, Algemeen Directeur van Hallmark.

Over Hallmark
Hallmark is in 1910 opgericht in Amerika door Joyce C. Hall. De destijds 18-jarige Joyce was er van overtuigd dat mensen een diepgeworteld verlangen hebben naar echte sociale contacten. De wenskaart is het ideale middel om daar invulling aan te geven. Die boodschap bracht hij over op drogisterijen en cadeauwinkels en daarmee verkocht hij in rap tempo zijn schoenendozen vol wenskaarten. Nu, ruim 100 jaar verder helpen we mensen nog steeds bij het versterken van waardevolle relaties, en is Hallmark een internationaal merk. Van wenskaarten tot cadeau artikelen; Hallmark is vertegenwoordigd in meer dan 100 landen en in ruim 30 talen. Televisiezenders in de USA en het eigen crea merk Crayola maken van Hallmark een iconisch bedrijf dat zich focust op de toekomst en het maken van echt contact.

Over MissPublicity
MissPublicity creëert op proactieve en onconventionele wijze zichtbaarheid in media voor verschillende lifestyle brands en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio zijn merken te vinden als Union Bikes, Libbey, Wilkinson en Diergaarde Blijdorp. MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Antwerpen en sinds 2016 ook in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van de Publicity Group, waaronder ook ArtPublicity. Het laatste richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.