Rotterdam,
31
maart
2022
|
15:49
Europe/Amsterdam

Nieuwe stijl voor snelgroeiend uitzendbureau Carrière

Carrière vertaalt met rebranding de Rotterdamse mentaliteit door naar het bedrijf

Samenvatting

Het uitzendbureau Carrière heeft een complete metamorfose ondergaan en straalt hiermee een nieuwe identiteit uit. Na een enorme groei in de afgelopen 10 jaar, was het tijd voor een rebranding om deze groei door te laten vertalen. Met een landelijk vestigingennetwerk in Nederland en vestigingen in Polen, Roemenië en Slowakije is Carrière een van de snelst groeiende uitzendorganisaties van Nederland. Als gespecialiseerd uitzendbureau in uitvoerende functies in transport, logistiek, productie en techniek zet Carrière zich dagelijks in voor flexkrachten en opdrachtgevers. Carrière helpt flexkrachten bij het maken van een volgende stap in hun ontwikkeling en ondersteunt opdrachtgevers bij het realiseren van hun groei, flexibilisering of tijdelijke ondersteuning in werk. Vanuit een passie voor arbeidsbemiddeling en met een hoge dosis ondernemerschap zet het uitzendbureau graag een stap extra die het verschil maakt. De rebranding van Carrière sluit aan bij het Rotterdamse karakter van het bedrijf, welke nu is doorvertaald naar de nieuwe stijl.

Rebranding met Rotterdamse identiteit
Onlangs heeft het merk Carrière een rebranding ondergaan met een nieuwe look & feel, website en compleet nieuwe brandfilm. Hierin komt vooral de Rotterdamse mentaliteit naar voren. Hoewel Carrière flexkrachten in heel het land uitzendt en ook voor landelijke opdrachtgevers werkt, wil Carrière toch de Rotterdamse identiteit claimen en uitdragen. Carrière is een nationaal bedrijf met een Rotterdams karakter. Mouwen opstropen en gaan! ‘Onze nieuwe merkidentiteit bestaat uit onder andere een nieuw logo, een vernieuwde website, een nieuw kleurenpalet en de nieuwe pay-off ‘goed werk!’, gebaseerd op onze doelen voor flexkrachten, klanten en interne collega’s. Na een succesvolle rebranding past Carrière de identiteit toe in wervingscampagnes, communicatiemiddelen en zichtbare vormgeving van meer dan 40 locaties in Nederland, Polen, Slowakije en Roemenië’, zegt Sheima Josodimedjo, brand manager bij Carrière. ‘Onze identiteit richt zich op de geheel vernieuwde merkstrategie, met een missie en visie die de nadruk leggen op goed werk, ondersteund door de kernwaarden ‘ondernemend’, ‘toegankelijk’, ‘flexibel’ en ‘betrokken’.

Juiste omstandigheden bieden voor flexkrachten
Voor Carrière is het belang van de flexkracht een gedeeld besef. Naast de commerciële doelen staat het uitzendbureau ook stil bij de sociaal-maatschappelijk doelen. Carrière draagt bij aan het (werk)geluk van de flexkrachten, want ‘de uitzendkracht van vandaag is de recruiter van morgen en de intercedent van vandaag is de vestigingsmanager van morgen’. Dit betekent dat Carrière ook een goede werkgever wilt zijn voor de flexkrachten, wat zich kenmerkt door onder andere bereikbaarheid, goede arbeidsomstandigheden, doorgroeimogelijkheden, trainingen en door een vast dienstverband te kunnen bieden. Daarom investeert Carrière voldoende in eigen medewerkers en creëren zij kansen voor mensen op de vloer die willen doorgroeien.

Ambities voor groei en partnerships
Naast de goede condities voor flexkrachten, focust Carrière ook op de kwaliteit voor de partnerships met bedrijven waarvoor het uitzendbureau nieuwe krachten zoekt. Volgens Carrière is het van belang om verdieping in deze partnerschap te zoeken, waarbij Carrière naast de klanten en tussen de flexkrachten staat. Zijn, zien en (mee)doen is het doel. De marktbenadering van Carrière kenmerkt zich door de mix van technologie en persoonlijke benadering (“tech & touch”). Ondersteuning van tech doet het bedrijf met systemen en touch door fysiek aanwezig te zijn bij flexkrachten en partners. Het combineren van tech en touch leidt enerzijds tot het ontzorgen van klanten en anderzijds tot het verhogen van de productiviteit bij relaties. Carrière heeft met deze werkwijze grote ambities en is klaar om nog harder te groeien: ‘Met behulp van nationale en internationale collega’s die werkzaam zijn op onze vestigingen gaan we nog meer kandidaten helpen aan een baan die ze een stap verder brengt op de arbeidsmarkt. Tegelijkertijd helpen we klanten groeidoelstellingen te behalen. Iedereen is uiteindelijk met goed werk geholpen!’, aldus Hurriyet Bagcan, directeur bij Carrière.

Over Carrière
Carrière is een internationaal gevestigd uitzendbureau, opgericht in 2011 en met inmiddels al meer dan 40 vestigingen in verschillende landen. Carrière heeft een no-nonsense mentaliteit, is resultaatgericht en positioneert zich naast haar klanten en tussen flexkrachten. Ervaren in arbeidsbemiddeling, ambitieus en met de wil te ontwikkelen. Sterk dienstverlenend. Carrière voelt zich persoonlijk verantwoordelijk voor tevreden flexkrachten en (potentiële) opdrachtgevers. Goed werk betekent kandidaten aan dé baan helpen en werkgevers ontzorgen zodat zij groeidoelstellingen kunnen behalen. Carrière mensen zetten een stap extra, zowel de flexkrachten, medewerkers en de franchisenemers.