Rotterdam,
22
juli
2020
|
09:05
Europe/Amsterdam

Wundermart gaat naast hotels ook kantorenmarkt veroveren

Onbemande foodshop haalt 3 miljoen op om uit te breiden naar kantoren

Samenvatting

De onbemande foodshops van Wundermart waren al te vinden in menig lobby van een hotel, maar nu richt het bedrijf zijn pijlen ook op de kantorenmarkt. Met een recente investering van 3 miljoen euro door Slingshot Ventures kan dit in hoog tempo worden opgepakt en wil Wundermart de wereld van de catering flink opschudden. De primeur is voor het nieuwe kantoor van The Next Web in Amsterdam. Daar komt in augustus een eerste Wundermart foodcourt waar mensen 24/7 kunnen ontbijten, lunchen en borrelen.

Nieuwe standaard
Wundermart heeft alles in zich om de nieuwe guest experience standaard te worden. Onder het motto ‘one size fits none’ biedt het bedrijf oplossingen die volledig geautomatiseerd zijn en ook nog opleveren. Het startpunt van Wundermart is het door kunstmatige intelligentie aangedreven techplatform wat er voor zorgt dat de onbemande shop zonder enige inspanning van de klant draaiende wordt gehouden. Door middel van de innovatieve technologie neemt de klanttevredenheid toe en genieten gasten van optimale service omdat zij op basis van grab, pay & go het juiste product 24/7 aangeboden wordt. Bovendien is een onbemande shop de perfecte oplossing voor de huidige 1,5 meter economie.

Over Wundermart
Wundermart is in 2016 opgericht door Patrick Dekker en Laurens de Kleine. Wundermart is een internationaal snelgroeiend bedrijf dat een slimme onbemande winkelformule ontwikkelt en opereert. In twee jaar tijd heeft het bedrijf meer dan 30 winkels geopend en dit jaar zal Wundermart blijven investeren en doorgroeien naar 100 winkels. Inmiddels zijn er foodmarkets bij onder andere Marriott, Accor Hotels, Hyatt, NH Hotels, Eden Hotels en Van der Valk. Op dit moment is Wundermart bezig met het openen van haar eerste foodmarket in een kantorenpand.