Rotterdam,
02
juni
2021
|
13:32
Europe/Amsterdam

Barcelona Brands kiest voor MissPublicity

MissPublicity zet Spanje op de kaart als roséland middels een PR campagne voor Rosé by ¡Hola!

Samenvatting

De zomer inluiden met de zoveelste rosé uit de Côtes de Provence in Zuid-Frankrijk? Niet als het aan Barcelona Brands met hun wijnmerk ¡Hola! desde Barcelona ligt. Rosé by ¡Hola! zet Spanje op de kaart als roséland. De lichte, frisse wijn wordt gemaakt van syrah, garnacha én de trepat, een typische druif uit de omgeving van Barcelona. Voor Rosé by ¡Hola! is de ziel van Barcelona geoogst, geperst en gebotteld. Aan MissPublicity de eer om Spanje te introduceren als roséland middels een PR campagne voor Rosé by ¡Hola!. 

Betrokken

“De samenwerking met MissPublicity bleek al snel vruchten af te werpen. Het bureau is betrokken bij ons merk. Via hun uitgebreide netwerk brengen ze de boodschap van onze nieuwe wijn goed en vakkundig onder de aandacht”, aldus Christopher Heirwegh, eigenaar Barcelona Brands. Ook Clarissa Slingerland, oprichtster van MissPublicity, is enthousiast over deze samenwerking. “Ik ben erg verheugd dat dit prachtige Spaanse wijnmerk voor MissPublicity kiest en we met de campagne bovendien nu ook Spanje op de kaart kunnen zetten als land waar mooie rosé wijnen vandaan komen.”

Côte de Barcelona

Rosé by ¡Hola! wordt gemaakt in de Penedès, een historisch Catalaans wijngebied dat zich op slechts een uur van het bruisende Barcelona bevindt. Penedès staat al tientallen jaren bekend om het maken van de beste cava’s ter wereld, maar nog niet vanwege de rosé. Met Rosé by ¡Hola! uit de ‘Côte de Barcelona’ wil het wijnmerk daar verandering in brengen. Het is een wijn die no-nonsense, laid-back en levendig tegelijk is; Rosé by ¡Hola! weerspiegelt alles wat de mediterrane levensstijl met Barcelona identificeert. Het is een wijn die gemaakt is om de Spaanse stad te ontdekken door een rosé bril.

Over Barcelona Brands

Barcelona Brands is opgericht door de Spaanse wijnboeren Christel Weemaes en Christopher Heirwegh. Het ondernemersstel met Nederlandse en Belgische roots vertrok meer dan tien jaar geleden naar Barcelona. Ze vonden de wijnwereld te conservatief en droomden ervan om zelf de beste organische cava ter wereld te telen, oogsten en bottelen. Met succes: onder de naam ¡Hola! begonnen Christopher en Christel met een unieke cava waarna meerdere innovatieve, Spaanse kwaliteitswijnen volgden. Van cava tot rode wijn en van witte wijn tot rosé. Daarnaast produceert Barcelona Brands onder meer prosecco, gin, sangria en limoncello.

Over MissPublicity

Een pakkend verhaal delen met de beoogde doelgroep. Een samensmelting van media, marketing en PR. Opgestroopte zijden hemdsmouwen. Altijd en overal. Wij zijn MissPublicity. Zichtbaarheid, dat is wat wij creëren. In media, door influencers en op blogs. Ons uitgebreide en persoonlijke netwerk reikt ver. Wij geven het verhaal achter een horecabedrijf, dienst of product een podium en daarmee hebben we sinds 2003 ervaring. Denk aan persberichten, persevents, PR strategieën, influencermarketing en samenwerkingen met mediapartners. Maar we dragen ook graag creatieve tools en out of the box ideeën aan. MissPublicity is gevestigd in Rotterdam, Amsterdam en Antwerpen. In 2019 richtte eigenaresse Clarissa Slingerland de Stichting Wijnvrouw van het Jaar op, een platform dat vrouwen in de wijnwereld in de spotlights zet.