Rotterdam,
10
april
2019
|
09:37
Europe/Amsterdam

Largo in zee met MissPublicity

Aanbieder van stijlvolle, full-service accommodaties kiest MissPublicity Marketing & PR voor strategische aanpak

Samenvatting

Largo, aanbieder van hoogwaardige en exclusieve vakantiewoningen op bijzondere locaties aan de Noordzeekust, kiest MissPublicity voor haar strategische aanpak. Na het vaststellen van een eenduidige PR-strategie voor het merk, worden verschillende PR-activiteiten ingezet om te bouwen aan de zichtbaarheid van het merk in Nederland en België.

Keuze

Largo zocht begin dit jaar een bureau die haar ambities en doelstellingen voor 2019 kon verwezenlijken. Via hun netwerk kwamen zij in contact met MissPublicity. “Vanwege de expertise en ervaring op het vlak van hospitality en destinatiemarketing zijn wij het gesprek aangegaan met MissPublicity. Hieruit bleek vrijwel direct dat zij vanwege hun aanpak en netwerk onze juiste partner is om ons te helpen met het vergroten van de zichtbaarheid van Largo onder een relevant publiek”, aldus Tanya Joustra - General Brand Manager Largo.

Over Largo

Mensen een dierbare (vakantie)herinnering geven door ze optimaal te laten genieten van exclusieve en luxe accommodaties op unieke toplocaties. Dat is het uitgangspunt van Largo. Sinds 2014 biedt Largo meer dan 260 stijlvolle, full-service accommodaties van internationale allure aan de Noordzeekust, villa’s die vergelijkbaar zijn met vakantiewoningen in wereldse bestemmingen als Marbella of Saint-Tropez. Bestemmingen waar jij je thuis voelt door de kleinschalige opzet, het comfort en de privacy van luxe en riante villa’s in de mooiste natuurgebieden van Nederland. De villa’s van Largo zijn gebouwd met hoogwaardige en duurzame materialen, zijn ruim opgezet, voorzien van een huiselijke en relaxte sfeer en uitgerust met de modernste voorzieningen die zorgen voor ultieme rust en comfort.

Over MissPublicity

MissPublicity creëert zichtbaarheid in media voor verschillende lifestyle merken en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio zijn merken te vinden als Union, Citymarketing Breda, SUGO Pizza, Wilkinson, Gault&Millau en Dudok Groep. MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Antwerpen en sinds 2016 ook in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van de PublicityGroup, waaronder ook ArtPublicity. Het laatste richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.

Vanwege de expertise en ervaring op het vlak van hospitality en destinatiemarketing zijn wij het gesprek aangegaan met MissPublicity. Hieruit bleek vrijwel direct dat zij vanwege hun aanpak en netwerk onze juiste partner is om ons te helpen met het vergroten van de zichtbaarheid van Largo onder een relevant publiek
Tanya Joustra - General Brand Manager Largo