Rotterdam,
28
augustus
2019
|
16:36
Europe/Amsterdam

MOJO gaat met MissPublicity het bos in

Concert- en festivalorganisator MOJO legt PR-campagne neer bij MissPublicity met De Grote Schijn

Samenvatting

Voor het project De Grote Schijn gaat MOJO de samenwerking aan met het van oorsprong Rotterdamse bureau MissPublicity vanwege haar ervaring met brand-, hospitality en event-PR. Het Kralingse Bos in Rotterdam vormt tijdens de herfstvakantie het decor voor een bijzondere avondwandeling waarbij alle zintuigen geprikkeld worden. Dit (familie) evenement in Rotterdam maakt onderdeel uit van de MOJO-tak Special Events.

Bureaukeuze

Na een zoektocht binnen het netwerk van MOJO is er contact gelegd met marketing & PR bureau MissPublicity om mee te denken over de strategische aanpak voor dit nieuwe evenement in de Maasstad.

Alexandra Garton - Marketing Communications Manager MOJO Concerts
Ons netwerk van bureaus en freelancers is ons heilig en zetten wij regelmatig in voor verschillende events van MOJO. Initieel waren we in de veronderstelling dat MissPublicity sec de focus heeft op hospitality-PR maar al snel werd duidelijk dat zij bewezen successen hebben behaald op gebied van event- en brand-PR. Voor ons reden genoeg om te kiezen voor de Rotterdamse aanpak van MissPublicity!
Alexandra Garton - Marketing Communications Manager MOJO Concerts

Over De Grote Schijn

Een stukje magie, verborgen aan de rand van de stad. Het Kralingse Bos in Rotterdam vormt tijdens de herfstvakantie het decor voor een bijzondere avondwandeling. Alsof het bos bevangen is door echte toverkracht wacht achter elke struik een nieuwe verrassing. Bomen lijken tot leven te komen, paddenstoelen zijn weggeplukt uit een sprookje en krijgen een lichtgevende gloed terwijl stromend water opeens van richting verandert. De natuur speelt de hoofdrol in dit bijzondere spektakel met het bos als natuurlijk decor.

Over MOJO Special Events

Naast ongeveer 200 concerten en een aantal festivals, waaronder Lowlands en het North Sea Jazz Festival, is MOJO jaarlijks verantwoordelijk voor een aantal Special Events, zoals Cirque du Soleil, Blue Man Group en een aantal andere niet-muziek gerelateerde grote evenementen en tentoonstellingen.

Over MissPublicity

MissPublicity creëert zichtbaarheid in media voor verschillende lifestyle merken en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio zijn merken te vinden als Union Bikes, Stichting Promotie Schiedam, Largo Travel, Foodhallen, Weekend van de Romantische Muziek.

MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Antwerpen en sinds 2016 ook in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van de Publicity Group, waaronder ook ArtPublicity. Het laatste richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.