Amsterdam,
11
november
2019
|
15:16
Europe/Amsterdam

nhow Amsterdam RAI gaat met MissPublicity het avontuur aan

Grootste nieuwbouwhotel van de Benelux schakelt MissPublicity in voor PR campagne

In het eerste kwartaal van 2020 opent nhow Amsterdam RAI haar deuren. Dit grootste nieuwbouwhotel van de Benelux gaat de samenwerking aan met Marketing & PR bureau MissPublicity om het hotel met 650 kamers onder de aandacht te brengen bij een divers publiek en relevante groep mediarelaties. Het iconische gebouw, wijzend in verschillende windrichtingen, symboliseert de smeltkroes van de stad Amsterdam. Het wordt de plek waar hedendaagse kunst, design, gastronomie en culturele uitingen samenkomen. nhow Amsterdam RAI wordt ‘The Culture’s Hub’ voor toeristen, zakenreizigers en Amsterdammers en fungeert tevens als headquarter hotel voor congressen van RAI Amsterdam.

Bureaukeuze
Tijdens een bureaupitch wist MissPublicity de juiste snaar te raken bij het team van nhow Amsterdam RAI en won zij de opdracht om het eigengereide nhow merk op de kaart te zetten. De rijke hospitality en lifestyle ervaring van het bureau in combinatie met een originele en doordachte presentatie die prachtig aansloot bij de merkbeleving gaven daarbij de doorslag. “Wij zijn zeer verheugd om ons portfolio te mogen uitbreiden met dit unieke hotelconcept en kijken uit naar de lancering van deze landmark van Amsterdam”, aldus Clarissa Slingerland, oprichtster van MissPublicity.

Over nhow hotels
nhow Amsterdam RAI behoort tot het onconventionele merk ‘nhow’, het lifestyle merk van NH Hotel Group. Deze iconische hotels hebben ieder een uitzonderlijk design, ontworpen door gerenommeerde architecten. Na de succesvolle opening van nhow Rotterdam in 2014 werkt NH Hotel Group voor de tweede keer samen met OMA (Office for Metropolitan Architecture), opgericht door de bekende architect Rem Koolhaas.

Het merk nhow staat garant voor een inspirerende en verrassende beleving doorvertaald in alle ruimten; de lobby, de restaurants, de kamers, de gangen en de vergaderzalen. De nhow ervaring is uniek voor elke gast, maar heeft de 'wow'-factor gemeen. nhow hotels zijn gelegen in grote, creatieve steden en passen zich aan, net als een kameleon, aan haar omgeving. Inmiddels zijn Berlijn, Marseille, Milaan, Rotterdam en binnenkort ook Amsterdam, Londen, Hamburg, Brussel en Frankfurt een nhow hotel rijker.

Over MissPublicity
MissPublicity creëert zichtbaarheid in media voor verschillende lifestyle merken en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio bevinden zich opdrachtgevers als Union Bikes, BMW Nederland, Bobby’s Gin, Largo Travel, Foodhallen en BUNK Hotels.

MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Amsterdam en Antwerpen. Het bedrijf is onderdeel van de Publicity Group, waaronder ook ArtPublicity. Dit label richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.