Rotterdam,
12
april
2018
|
11:41
Europe/Amsterdam

Rotterdam Topsport en MissPublicity in de verlenging

Verbetering van profilering Rotterdam als sporthoofdstad

Tijdens het SportFilmFestival Rotterdam op de nieuwe locatie in LantarenVenster is gisteren de continuering van de samenwerking tussen Rotterdam Topsport en MissPublicity feestelijk beklonken. Na een eerste succesvol jaar waarin beide partijen elkaar aanvulden vanuit hun eigen expertise, netwerk en beleving, is het vertrouwen wederom uitgesproken om gezamenlijk op te trekken. Het gemeenschappelijke doel is Rotterdam nog meer als sporthoofdstad te profileren en daarnaast het Nederlandse topsportklimaat op lokaal en (inter)nationaal niveau te promoten en te verbeteren.

Bijzondere momenten
Sport verbroedert en brengt mensen samen. Met die gedachte werkt MissPublicity samen met Rotterdam Topsport aan een aantal ‘bijzondere momenten’ tijdens grootse Rotterdamse sportevenementen. Deze momenten gaan er voor zorgen dat de verschillende disciplines samenkomen op het gebied van sport, politiek, media én bedrijfsleven.

Hans den Oudendammer, directeur Rotterdam Topsport
MissPublicity en Rotterdam Topsport zijn twee topbedrijven die elkaar goed kunnen aanvullen vanuit hun eigen vakgebied. Hierdoor kunnen we gezamenlijk onze producten in de markt zetten waarbij we tegelijkertijd gebruik maken van elkaars netwerk om zo boven het maaiveld uit te komen.
Hans den Oudendammer, directeur Rotterdam Topsport
Clarissa Sarah Slingerland, eigenaresse MissPublicity
We hebben afgelopen jaar een koers ingezet om topsport beter zichtbaar te maken voor een breder publiek en deze zetten we met veel enthousiasme voort. Naast dat ik sporten en bewegen als persoon erg belangrijk vind voor mijn ontspanning, hecht ik ook veel belang aan het maatschappelijke aspect en de ontwikkeling van mensen door actief bezig te zijn. Door deze verlengde samenwerking met Rotterdam Topsport kunnen we samen deze ambities waarmaken.
Clarissa Sarah Slingerland, eigenaresse MissPublicity

Mediapartner
Het PR bureau, met hoofdkantoor in Rotterdam en vestigingen in Amsterdam en Antwerpen, ondersteunt via deze overeenkomst het topsportklimaat in Rotterdam. MissPublicity intensiveert de rol van mediapartner tijdens onder meer het SportFilmFestival Rotterdam, het CHIO en het ABN AMRO World Tennis Tournament.

Over MissPublicity
MissPublicity creëert zichtbaarheid in media voor verschillende lifestyle merken en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio zijn merken te vinden als Union, Pathé, LELO, Orangina, MaMa Kelly en Dudok Groep. MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Antwerpen en vanaf begin 2016 ook in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van de Publicity Group, waaronder ook ArtPublicity valt. Het laatste richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.
 

Boilerplate

Overige informatie over Rotterdam Topsport
Website : www.rotterdamtopsport.nl
Facebook : www.facebook.com/RotterdamTopsport
Twitter : www.twitter.com/RdamTopsport
Instagram : www.instagram.com/RotterdamTopsport

Overige informatie over MissPublicity Marketing & PR
Website : www.misspublicity.nl
Facebook : www.facebook.com/misspublicitynl
Twitter : www.twitter.com/misspublicitynl
Instagram : www.instagram.com/misspublicitynl