Rotterdam,
03
augustus
2020
|
09:48
Europe/Amsterdam

Scheldebrouwerij en MissPublicity brengen leven in de brouwerij

Belgische bierbrouwer gaat langdurige samenwerking aan met MissPublicity voor de Nederlandse en Belgische markt

Samenvatting

Bier dat nooit verveelt en nooit teleurstelt. Geen missie maar een vanzelfsprekendheid. Aldus Scheldebrouwerij uit de Vlaamse provincie Antwerpen. Het credo wat nagenoeg overeenkomt met het van origine Rotterdamse PR bureau MissPublicity. Na een succesvolle PR-pilot dit voorjaar, is er nu een strategie voor de lange termijn uitgewerkt. Het merk gaat met behulp van MissPublicity bouwen aan het vergroten van de zichtbaarheid in Nederland en België.

Bureaukeuze

Na een pilotfase met Scheldebrouwerij is besloten de expertise en het netwerk van MissPublicity in te schakelen om het assortiment mooie bieren kenbaar te maken bij een breder publiek. Samenwerkingen rond De Ginnegapper (Gin Infused Belgian Blond) en creatief ingestoken events zorgden voor het vertrouwen in een langdurige relatie.

Folko Kleinsma, biersommelier Scheldebrouwerij
Na ruim een kwart eeuw bevlogen brouwen mogen wij trots zijn op de vruchten van ons werk. Uitgebalanceerde Belgische bieren voor een breed bierminnend publiek. Onze ambities om de achterban te vergroten vragen om meer zichtbaarheid en herkenning. MissPublicity is voor ons de juiste partij om deze missie samen aan te vliegen. Vakkennis en bevlogenheid zijn onze grootste gemene delers.
Folko Kleinsma, biersommelier Scheldebrouwerij
Clarissa Sarah Slingerland, eigenaresse MissPublicity
MissPublicity is al sinds haar oprichting in 2003 zeer actief in het vergroten van de naamsbekendheid van wijnen en spirits. Na diverse succesvolle pilots met Scheldebrouwerij hebben we de smaak van bier nu ook te pakken. Met veel plezier en vertrouwen kijken we dan ook uit naar de voorgenomen duurzame samenwerking.
Clarissa Sarah Slingerland, eigenaresse MissPublicity

Over Scheldebrouwerij

Scheldebrouwerij begon ooit met kleine hobbyketels in Krabbegat (Bergen op Zoom) waar hun eerste bieren het levenslicht zagen. Via Zeeland trokken zij in 2008 door naar het Vlaamse land waar ze uitgroeiden tot een gevestigde Belgische brouwerij. De Bergse krab en de Wildemannen uit het stadswapen zijn altijd hun trouwe vaandeldragers gebleven.

Iedere slok Scheldebier komt uit hun eigen brouwerij. Door bewust niet te pasteuriseren en met hergisting op de fles streven zij naar het puurste resultaat. Naast de natuurlijke grondstoffen valt geduld en gedrevenheid terug te proeven in alle karaktervolle smaken. Scheldebrouwerij brouwt 9 vaste bieren en brengt jaarlijks minimaal 1 Special uit als tijdelijke uitbreidingen van het assortiment. Tevens biedt de brouwerij de mogelijkheid aan om voor andere partijen te brouwen en te vullen.

 

Over MissPublicity

MissPublicity creëert zichtbaarheid in media voor verschillende lifestyle merken en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio zijn merken te vinden als Union Bikes, Hawaiian Tropic, Largo Travel, Foodhallen en nhow Amsterdam RAI.

MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Antwerpen en sinds 2016 ook in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van de Publicity Group, waaronder ook ArtPublicity. Het laatste richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.