Rotterdam,
26
november
2019
|
17:44
Europe/Amsterdam

Winnaars van de Entree Awards 2019 blinken uit in hospitality

MissPublicity feliciteert bevlogen hospitality professionals met prestigieuze prijzen

Maandagavond 25 november 2019 werden in Theater Amsterdam de Entree Awards 2019 uitgereikt aan spraak- en smaakmakende horecaconcepten die afgelopen jaar zijn geopend of gerestyled. Deze felbegeerde prijzen voor de horeca, verdeeld over 13 categorieën, werden overhandigd aan trotse hospitality professionals. Vier hospitality concepten uit het klantenportfolio van MissPublicity waren genomineerd, twee zaken wisten een award in de wacht te slepen. BUNK Utrecht scoorde de award voor Best Hotel Concept. NH Collection Amsterdam Flower Market & Ter Marsch & Co Amsterdam wonnen de award in de categorie Best Restyling. Daarnaast was IJver in Amsterdam genomineerd voor Best Restaurant Concept en GaleriAAA by Mangiare in Rotterdam was genomineerd in de categorie DareDevil. Een prachtig selectie van projecten die uitblinken in hospitality en concept en waar MissPublicity zich met trots voor inzet. 

On a mission
MissPublicity creëert zichtbaarheid voor haar opdrachtgevers. Zij heeft de expertise en het netwerk om ervoor te zorgen dat activiteiten op de juiste wijze worden gecommuniceerd richting pers, publiek en influencers hetgeen de positionering en profilering van haar opdrachtgevers versterkt. Zo ondersteunt zij bij de lancering van een nieuwe of gerestylede horecazaak, zorgt ze er voor dat de media geënthousiasmeerd wordt en dat het nieuws wordt opgepakt door de pers. Met als resultaat on- en offline publicaties, bekendheid bij gerenommeerde (vak)jury’s, vermeldingen in ‘hotspot lijstjes’ en het creëren van ambassadeurs.

Over MissPublicity
MissPublicity creëert zichtbaarheid in media voor verschillende lifestyle merken en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio bevinden zich opdrachtgevers als Union Bikes, BMW Nederland, Bobby’s Gin, Largo Travel, Foodhallen en BUNK Hotels.

MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Amsterdam en Antwerpen. Het bedrijf is onderdeel van de Publicity Group, waaronder ook ArtPublicity. Dit label richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.